Als u een traditioneel communicatiesysteem heeft, dat niet meer aan uw zakelijke behoeften beantwoordt of een verzameling verschillende systemen die aan elkaar gekoppeld zijn in een poging om aan deze behoeften te voldoen, dan heeft u Avaya IP Office nodig. Dit is een complete oplossing, die voor uw bedrijf van belang kan zijn:
- Omdat er geen afzonderlijke lijnen voor spraak en data meer nodig zijn.
- Omdat ze datacommunicatie, voice mail, telefoongesprekken en integratie met uw Customer Relationship Management (CRM) toepassingen levert.
- U krijgt totale eenvoud: één te installeren oplossing, één onderhoudscontract voor het gehele systeem en één leverancier die ondersteuning verleent.
Wat zou het voor uw bedrijf betekenen om een oplossing te hebben waarmee u al uw zuur verdiende know-how voor elke klant kunt inzetten bij elke transactie? Dat is het voordeel van de intelligente verbindingen en de open CTI-interfaces die standaard zijn in Avaya IP Office.
- Avaya IP Office kan bepalen waar een gesprek heen moet aan de hand van het nummer dat de beller heeft gekozen, het nummer van de persoon die belt, of het soort oproep, spraak of data.
- Alle bovengenoemde criteria kunnen individueel of in combinatie worden gebruikt om de bestemming van de oproep te bepalen, dit kan een gesprek voor een persoon zijn, een oproep voor een groep medewerkers, een voicemail bericht of een data service.
- Individuele gesprekken met een klant kunnen naar zijn of haar contactpersoon worden geleid.
- Ongewenste telefoontjes en telefoontjes met niet getoonde nummers kunnen rechtstreeks naar de voicemail worden gestuurd.
- De Avaya IP Office Softphone geeft u totale controle waarbij u alle oproepen en hun status kunt zien. Er is zelfs een overzicht van de gemiste oproepen, zodat u die gemakkelijk met één klik kunt beantwoorden.
- Met Integrated Messaging kunt u uw boodschappen, zowel spraak en e-mail, in een enkele postbus beheren.
Eén complete oplossing voor telefonie en datatoepassingen
Of u nu de betrouwbaarheid van telefonie aan uw datanetwerk wilt geven of de innovatie van datanetwerken aan telefonie wilt toevoegen, Avaya IP Office geeft u het voordeel van beide:
- Geavanceerde features van voice communicatie met inbegrip van messaging en toepassing van contactcenters.
- Geavanceerde toepassingen die ook door de klantenservice van grote bedrijven worden geleverd, als en wanneer u die nodig heeft.
Een server platform.
Met modulaire functionaliteiten en een enkel IP netwerk voor al uw spraak- en databehoeften bespaart u geld. Door de geavanceerde features, efficiency van het netwerk en de overbodig geworden beveiligingsmaatregelen kunt u zich concentreren op de dienstverlening aan uw klanten.
Avaya IP Office is de complete oplossing voor kleine en middelgrote bedrijven.