Alcatel OMNI | KPN Novo

Heeft u als kleine of middelgrote ondernemer de ambitie om uw onderneming verder te ontwikkelen? Wilt u de vraag in de markt beter kunnen beantwoorden? Een betere marktpositie kunnen wij u niet bieden, echter wel een middel om uw onderneming te helpen dit doel te bereiken!!
Zoekt u een telefooncentrale die uw ambitie op krachtige wijze ondersteunt en zich volledig laat programmeren volgens de wensen van uw bedrijf. Een centrale die, voorzien van geavanceerde functies om de efficiency en bereikbaarheid optimaliseren, kan worden aangepast aan veranderende omstandigheden en ruimte biedt voor groei. Dan zoekt u een toekomstzekere centrale uit de aantrekkelijk geprijsde Vox Novo-serie.

De Novo Office / Alcatel Omni PCX-serie:

Deze centrales uit de Novo Office / Alcatel Omni PCX-serie behoren tot de absolute top. Zij vormen samen een complete lijn die een oplossing biedt voor elk bedrijf met een omvang van 4 tot 128 medewerkers. De systeemsoftware is toegesneden op de wensen van het midden- en kleinbedrijf en biedt uitgebreide programmeermogelijkheden. Daardoor kunnen deze centrales exact worden afgestemd op vrijwel elke bedrijfssituatie.

Novo Office / Alcatel Omni PCX heeft veel uitbreidingsmogelijkheden. In stappen van 4, 8 of 16 kan het aantal ISDN2-lijnen en toestellen worden uitgebreid tot achttien ISDN2-aansluitingen en 128 toestellen.

Door het geïntegreerde modem zijn alle typen geschikt voor service en beheer op afstand. Veel storingen kunnen snel op afstand worden verholpen en gewenste programmeringen eenvoudig voor u worden uitgevoerd.

Krachtige telefoniefaciliteiten

Alle centrales uit deze serie geven u de beschikking over uitgebreide faciliteiten, vooral bij het gebruik van systeemtoestellen. Onder meer een geïntegreerde telefoongids met nummers en namen. Met een systeemtoestel kan bij het kiezen van een nummer worden volstaan met het intoetsen van de beginletter(s) van een naam. Bovendien kan voor elk toestel apart nog 10 nummers worden geprogrammeerd. NummerWeergave zorgt ervoor dat u niet alleen het nummer van de beller ziet, maar ook de naam indien deze in de telefoongids van de centrale staat. Daarnaast beschikt u over een lijst met onbeantwoorde oproepen. Medewerkers of afdelingen kunnen rechtstreeks worden gekozen en doorschakelen naar elk gewenst extern nummer. Dynamische routeringsmogelijkheden zorgen ervoor dat, ook als een toestel-gebruiker in gesprek of afwezig is, alle gesprekken worden beantwoord. Tot de vele functies behoren onder meer conferenties met twee in- of externe deelnemers en chef/secretaresse-schakelingen.

Desgewenst draadloos

Door uitbreiding met Cordless faciliteiten kunnen deze centrales worden ingezet als een volwaardige draadloze centrale. De bereikbaarheid van uw medewerkers wordt hierdoor sterk verbeterd. Alle faciliteiten van de centrale blijven behouden.

Altijd bereikbaar met Voice Response

Met VoiceMail voor ieder medewerker en een automatische telefoniste kunt u de bereikbaarheid van uw medewerkers optimaliseren en de telefonist(e) ontlasten tijdens piekuren.

Toekomstzeker

Door de modulaire opbouw bieden deze centrales ruime groeimogelijkheden. Bovendien worden de functies van uw centrale softwarematig aangestuurd, zodat door het beschikbaar komen van nieuwe versies van de systeemsoftware de centrale steeds kan worden aangepast aan de laatste ontwikkelingen. Dit betekent zekerheid voor de toekomst. Doordat nieuwe software op afstand kan worden ingevoerd, bent u steeds in korte tijd up-to-date!

Beheer van Kosten en Verkeer

Het beheerssysteem biedt u uitgebreide rapportagemogelijkheden, waardoor u uw telefoonkosten kunt beheersen en inzicht krijgt in de bezetting van uw communicatielijnen.

In het kort

A) Van twee ISDN2-lijnen (vier communicatiekanalen) en acht toestellen tot maximaal vier ISDN2-lijnen (acht communicatielijnen) en zestien toestellen.
B) Voor maximaal 36 analoge lijnen of achttien ISDN2-lijnen (36 communicatie- kanalen) en maximaal 128 toestellen.

– Optimale afstemming op bedrijfssituatie en individuele behoefte door uitgebreide programmeermogelijkheden – Groot nummer / naam geheugen (A en B: 600, C: 1000) – Bij binnenkomende telefoontjes weergave van nummer en naam – Lijst met onbeantwoorde gesprekken oproepen – Te gebruiken als volwaardige draadloze centrale – Geschikt voor doorkiezen – Volgstand en doorverbinden naar externe (dus ook mobiele) nummers – Keuze uit zeven gebruiksvriendelijke vaste en draadloze (DECT) systeemtoestellen – Service en beheer op afstand mogelijk – Kostenregistratie – Voice Response – Veel geavanceerde opties –

Elke situatie uniek

De medewerkers van Telektra zijn er goed van doordrongen dat iedere klant specifieke wensen aan zijn of haar communicatiesysteem stelt. Geen enkele situatie is hetzelfde en daarom zijn de adviseurs graag bereid om samen met u op persoonlijke wijze uw unieke situatie te evalueren om tot goede oplossingen te komen. Telektra wil haar klanten niet alleen éénmalig een goed systeem leveren, maar juist door het combineren van diensten, een langdurige relatie nastreven. Wanneer u meer informatie over de verschillende (digitale) centrales wilt verkrijgen of over een van de andere producten of diensten van Telektra kunt u altijd geheel vrijblijvend specifieke informatie opvragen. Natuurlijk kunt u ook gewoon bellen om van gedachten te wisselen met een van onze medewerkers.